Rabu, 1 Mac 2017

Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak



CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK

HARGA : RM28 SM/ RM 33SS


  POSTAGE +  RM7 SM / RM10SS 

BERMINAT SILA HUBUNGI KAMI :
014-9809519 ( SMS / WHATSAPP / TELEGRAM SAHAJA. NO CALL )
ATAU
PERSONAL MESSAGE ( PM ) DI FACEBOOK KAMI : MUMTAZ ONLINE SHOP

Sila baca TERMA DAN SYARAT sebelum anda bersetuju membuat pembelian


---------------------------------------------

BERAPA RAMAI NAK BUANG DAKI DEGIL PADA KETIAK TANPA BAHAN CHEMICAL YANG BAHAYA ?




[ baca kisah ini ]
" Saya ni selalu bersukan ketiak selalu peluh, bau busuk tak dapat elak. ketiak saya jd hitam. saya mula beli macam macam deodorant tapi saya rasa bila guna deodorant ketiak saya melekit . alhamdulillah selepas jumpa CEK LAWA . saya rasa ni satu satunya produk yg saya berani jamin saya sekarang dah selesa bersukan. Ketiak saya sekarang dah wangi dan tak melekit. 




TAKDA LAGI KETIAK HITAM. !!! "

saya syorkan kepada wanita yang ada masalah ketiak hitam untuk cuba cek lawa. insyaAllah berpuas hati dengan krim cek lawa yang comel ni.




BAHAN-BAHAN KRIM CEKLAWA :-

100% Bahan semulajadi yang  bertindak sebagai pembasmi anti kuman dan memutihkan kawasan yang gelap!!








KEISTIMEWAAN KRIM CEKLAWA :-

100% ekstrak herba semulajadi.
kaya dengan vitamin c dan mineral.
Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru.
Mencerna sel-sel kulit lama
Menjadikan kulit semakin cerah dengan tona yg sekata.
Merangsang lapisan kolagen untuk menjadikan kulit lebih sihat dan lembut
Dapat melembabkan kulit

Bau yang wangi.






7 KELEBIHAN CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK :-

  – Ketiak hitam hilang dalam masa yang singkat
 – Membantu mencerahkan ketiak
  – Kulit ketiak menjadi lebih licin dan lembut
  – Menghilangkan bau ketiak
  – Ketiak tidak berbau sampai petang
 – Tidak perlu pakai deodorant lagi

 – Krim tidak melekit





jangan risau CEKLAWA selamat digunakan dan mendapat kelulusan KKM lagi!!




CARA PEMAKAIAN KRIM CEKLAWA

Pakai 2 kali sehari, selepas mandi. Tak perlu pakai deodorant lagi dah, sebab CEK LAWA ni sendri dah mengandungi deodorant pemutih.. !
Tak payah pakai deodorant lagi
Tak kan ade masalah ketiak hitam lagik
Tak kan ade orang komplen ketiak anda masyam & tengik lagik!!!






Produk laku keras yang jadi fenomena sekarang ni... 


TESTIMONI YANG BERJAYA








----------------------------------------


CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK

HARGA : RM28 SM/ RM 33SS


  POSTAGE +  RM7 SM / RM10SS 

BERMINAT SILA HUBUNGI KAMI :
014-9809519 ( SMS / WHATSAPP / TELEGRAM SAHAJA. NO CALL )
ATAU
PERSONAL MESSAGE ( PM ) DI FACEBOOK KAMI : MUMTAZ ONLINE SHOP

Sila baca TERMA DAN SYARAT sebelum anda bersetuju membuat pembelian



0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mumtaz Online Shop Template by Ipietoon Cute Blog Design